Superfredag.

Snart är det HEEEEEEELG! Ska först till Nacka Forum med Felicia för att köpa present till Tove som ska firas imorgon, och därefter ska jag hem till Manda och äta tacos. Får hålla tummarna för att jag kan sälja in Idol-finalen hos henne, för den vill jag verkligen inte missa. I skrivande stund kom jag på att det gör jag nog i alla fall, eftersom jag måste till Forum. Fan då. Jag hejar på Amanda Fondell, hon är grym! Antar att jag får kolla imorgonbitti istället. Kan bli mysigt. Tänker mig i sängen, med frukost, varmt täcke och kanske tända ljus? Alone dock, kan bli en svårighet, jag gillar inte att sova själv när jag har möjligheten att sova bredvid min vackre karl. Å andra sidan är jag en sån person som uppskattar att vara ensam ibland, det är rätt skönt. Man ska ju vara sin bästa vän sägs det ju, så det är ju ett steg i rätt riktning. Att uppskatta ensamheten, menar jag.

Nu ska jag försoka få in ett par ordrar till innan jag checkar ut för den här veckan. Ska lägga undan Harry Potter-boken som jag läser mellan samtalen... YES nu sålde jag!! Max-paketet och allt, det maffigaste vi har att erbjuda! *Klapp på axeln*.

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0