Live update from Nacka Strand

För någon månad sedan skrämde min chef upp oss nyanställda och sa att sedan hon började här så har hon både gått upp i vikt och fått ett plattare arsle. Jag undrar om det där med rumpan är sant?! Kan man få en plattare rumpa av att sitta så här mycket? Känner att jag måste ställa mig upp ett tag.

Usch vad det går dåligt för mig idag förresten. Som om jag redan gått in i ledighets-feeling. Eller för att min budget ändå inte går att rädda. Kanske en kombo. Orkar inte säga "ja men då vet jag, men tack ändå" en enda gång till!! "Sätt igång och sälj då" kanske ni sitter och tänker. Jag försöker! Svenska folket hatar tydligen mig, så det är en himla tur att jag flyr till London. Nä, nu ska jag ge mig och sluta prata om London, i alla fall för ett par dagar. Börjar nog bli lite tjatig, men mitt huvud kryllar av London-tankar! Så sjuuukt spännande, ett helt nytt liv! Vi har liksom ingen som helst aning om vad jag gör om en månad. Jag lämnar rutinerna, mönstret, vardagen. Hoppas jag hittar någon som älskar musikaler lika mycket som jag gör, för jag vill gå på åtminstone en varje månad! Måste ta reda på vart den beryktade Harry Potter-affären håller hus, den är nyöppnad och, enligt utsago, gigantisk. Ska nog spara det besöket tills min bror kommer och hälsar på mig i februrari. Hittils har tre personer anmält sin ankomst, ska bli så kul att få besök! Mindre kul för besökarna kanske, eftersom jag kommer vilja leka guide.

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0