Dan före dan före dopparedan

Hejsan svejsan! Jag befinner mig på kontoret och Martin befinner sig på planet mot Tyskland där han ska fira jul. Martin är nämligen inte svensk han, utan hälften tysk och hälften österrikisk. Eftersom vi inte ses på julafton fick han sin julklapp redan igår! Tyckte jag var rätt fiffig som hade köpt honom 60 min klassisk massage, eftersom vi alltid dealar om 5 min massage hit och dit vilket har lett till att jag har en skuld på sammanlagt en timme som han alltid tjatar om. Så nu är jag skuldfri och slipper stå för besväret själv. Hehe, nej men visst kan det vara mysigt att massera, men inte en timme i streck tack! Så där fick jag allt till det minsann.

Är överlag exceptionellt nöjd med årets julklappsinköp, ett par tusenlappar fattigar javisst, men riktigt nöjd. Kan avslöja senare, så håller vi spänningen uppe ett tag till! Den största prestationsångesten har jag alltid när det gäller Henriks julklapp, eftersom han tror att jag är en Gud på att hitta snygga kläder. Hans förväntningar är således skyhöga, och han har smygit runt i mitt rum de senaste veckorna för att försöka lista ut vad jag har hittat på åt honom. Skulle vilja köpa en till snygg tröja som jag har hittat, men då blir jag fan i mig råpank (har redan gått och knaprat på sparkontot, den här månaden igen - som Martin lite elakt sa, så är jag dålig på att hålla budgetar på alla sätt och vis). Den här morgonen har dock startat riktigt bra, tre ordrar, pang bom crash hejdå dåliga Säljar-jag! Blev just hembjuden av en kund på hemmalagade köttbullar. Som sagt, i juletider är vi trevliga!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0