Ett åsneföl säger hej.

Fredagskvällar känns som om de är vigda till min familj, i princip enda kvällen jag har med dem nu för tiden! Vi har kollat på Idol (jag är KÄR i Amanda Fondell, MAGAD vilken ball sångröst!!) och jag har installerat HeyTell på min mobil. Ungefär ett år senare än alla andra, I know, men nu är jag med i matchen (trots att det inte verkar som om särskilt många är lika taggade som mig på det här). Väntar för närvarande i förgäves på att Martymart ska komma hit, han är tyvärr med sina vänner. Insåg just hur snart jag flyttar till London. Känns heelt galet, men gud vad fett det ska bli! Ena sekunden undrar jag förstås vad jag håller på med, som hals över huvud lämnar både pojkvän, vänner och familj - men i den andra sekunden påminns jag om hur länge jag velat göra någonting precis sånt här! 15 januari gott folk, lägg datumet på minnet, för det är den dagen jag flyger min kos till fjärran land!

Nu ska nu få ett par bilder på livebilder på det åsneföl som jag onekligen är! Om ni inte tänkt på det, är jag synnerligen lik ett åsneföl på bild!



Hmm... Vill vi ha fyra bilder? Verkar ju ha blivit trenden på den här Åsne-bloggen.



Snygg man är! Nu får det räcka! Nu ska jag ge upp mina försök att kunna köra hem till Manda, för hon har inte svarat på mitt HeyTell-meddelande. Det får bli jag och Sex and the city för resten av kvällen! Godnatt alla fina!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0