Kl 15.53

Hej!  Skolpresentationen gick helt okej, ingen succé kanske, men jag pratade inte så länge så det gjorde nog ingenting att jag inte var så förberedd. Kul att träffa min gamla favoritlärare Fredrik igen också! Nu sitter jag i säljarstolen och väntar på det utlovade bull-fikat vi skulle bli bjudna på som ett litet pris för gårdagens storartade insats! Blev nyligen uppläxad av en kund som gav mig ett par goda tips på vägen. Jag fick absolut inte säga "absolut" och gjorde rätt i att sålla bort ord som "okej". Långsamt och tydligt skulle det minsann vara, ty han var en gemmal säljdirektör och visste vad han talade om! Det skulle vara kul om man kunde ha en liten webcam som telefonsäljare, så att man kunde föra videosamtal! Jag undrar verkligen hur mina kunder ser ut, hade varit intressant att kunna sätta ett ansikte på Bernt-Olof född 43 eller på den trevliga trebarnsmamman Annika. Borde framföra idén på nästa möte.

Förresten är det min vän Emmas 19-årsdag idag, stort grattis du fina!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0