SÄLJFLOW

Jäklar vilken toppendag det är för Canal Digital! Sara och Fellan är riktiga stjärnor! Hinner knappt blogga, det är ett himla tryck i dailern! Dailern är säkert ett ord ni inte riktigt förstår, om ni inte själva är telefonsäljare (eller, jag är ju ingen telefonsäljare, jag är en KANAL-säljare, som min chef Jenny brukar säga). Dailern är i alla fall den apparat (nej, det är ingen apparat, mer som en teknisk innovation inbyggd i datorn tror jag) som på något sätt styr vilka leads vi får. Leads är ett annat säljarord som egentligen står för samtal. Tror jag. Som ni märker har inte heller jag särskilt stor koll.

Efter jobbet skajag och Fellan möta upp tjejerna på Fridays för ännu mer firande av gårdagens födelsedagsbarn Tove! Egentligen borde jag inte följa med, för jag måste förbereda mig inför imorgon. Har glömt att berätta, men ska faktiskt tillbaka till min roll som promotare av Tyresö Gymnasium imorgon! Ska till Kumla skola i Tyresö och prata inför niondeklassarna. Om vad vet jag inte eftersom allt är så oplanerat, men får väl improvisera lite. Ska vara på plats vid åtta, så jag tänkte ta bilen så att jag hinner i tid till jobbet. Kul! Jag älskar sånt. Prata, stå på scen. Hoppas bara jag kommer på något vist att säga så att jag inte skrämmer alla de små barnen. När jag gick i nian trodde jag att jag var världsvan, skitsnygg och bäst på allt. Wrong, wrong, wrong, men det är ju åtminstone bra att man har en positiv självuppfattning!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0