Truth is, everyone is going to hurt you. You just got to find out the ones worth suffering for.

Hejsan hoppsan partypeople! Nu är det en timme kvar till lunch, känns som om jag alltid har nedräkning här på The Blog? Jag har inte med mig något att äta, så det blir allt en sväng ner till Gittans minsann! Gittans heter egentligen Birgittas Bageri, men vi här på Predictive kallar det för Gittans. Predictive i sin tur är en förkortning på Predictive Sales, men det är ju så långt så då blir det hellre bara Predictive. For your information.

Idag den 13 december är det för övrigt inte enbart lucia, utan också Toves 19-årsdag! Grattis, grattis!

Kom just på två saker jag avskyr som jag måste meddela er om. Nej, tre förresten. 1: Folk som snyter sig offentligt. Så äckligt?! Min bordsgranne sitter och gör det. 2: Kunder som försöker vara roliga och skrattar jättemycket åt sina egna lustigheter. Jag blir rätt obekväm och klämmer, i bästa fall, ut ett ansträngt " he he". Alternativt är jag helt tyst och väntar tills kunden skrattat färdigt. Jag är inte den säljaren som sitter och fejk-skrattar. 3. Glömde bort punkt tre.

Kommentarer
Postat av: majsan

1. håller med om snoret, är vedervärdigt!! det värsta är när det sker i en näsduk som återanvänds... dem måste få snor överallt och jag spyr. 2. Klänningen är från monki, hade inte råd men jag vart kär :')

2011-12-13 @ 16:14:32
Postat av: Anonym

Jaaa usch en sån näsduk är det VÄRSTA! Åhh I love the dress, sjukt fin!!

2011-12-14 @ 11:55:10

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0