This is going down, down, down, down, down.

JAG ORKAR INTE MER
VILL INTE VARA KVAR
JAG LÄNGTAR EFTER MIN MIN KÄRA MOR OCH FAR

En och en halv timme kvar. Är otaggad, trött, grinig och vill helst av allt befinna mig i Martins Gosparadis (hans sovrum, helt fantastiskt).  Nu ska jag försöka rycka upp mig och put on a smile, annars säljer man icke. Jag har för övrigt en teori om att min ilska bottnar i att jag aldrig hinner träna nu för tiden. Och när jag väl har tid, så kan jag ändå inte träna, eftersom jag har ont i vaden. Träning gör mig lycklig, glad och energisk. Nu är jag slapp, svag och ytlös. Det första jag gör när jag landar i London är att undersöka vart närmsta gym ligger. Jag ska bli så fit så till min hemkomst!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0