Stöld från Felliflues blogg

Nämn något som gjorde dig glad igår: Ett särskilt beslut
Vad gjorde du kl 08 i morse? Åt frukost
Vad gjorde du för 15 min sedan? Pratade antagligen med en kund
Det sista du sa högt? "Hejdå!"
Det senaste någon sa till dig: "Hejhej"
Vad har du druckit idag? Vatte, te, kaffe
Vad var det senaste du åt? Yoghurt
Vad var det senaste du köpte? Kaffe
Vad är det för färg på din ytterdörr? Vit
Vad är det för väder hos dig nu? Regnigt och blåsigt
Godaste glassmaken? Choklad- och kaffesmak är alltid gott!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej, enbart attraktion
Sover du tungt? Tror det
Drömmer du mardrömmar? Väldigt sällan
Trivs du med ditt jobb? Javisst, men jag slutar imorgon! 
Favoritklädsel? Svarta jeans och någon vit överdel
Favoritlåt just nu? The Little Drummer Boy!
Vad ser du om du tittar till höger? Ivriga säljare i ett säljarhav!
Vad gör dig glad just nu? Att jag har en man som verkligen älskar mig
Vad ska du göra härnäst? Ta bussen hem
Höger el vänsterhänt? Höger
Humör just nu? Jättetrött, helt slut i ögonen
Favoritgodis? Choklad
Kläder just nu? Svarta jeans och ett linne
Sommarplaner? Varberg är ju förstås spikat!
Hur många kuddar sover du med? Fyra
Morgon eller nattmänniska? Morgonmänniska, tveklöst!
Vad är viktigast för dig? Kärlek och glädje
Är du kittlig? Japp  
Snarkar du? Ibland, lagom sexigt.
Stjärntecken? Stenbock
Äckligaste insekten? Spindel, tvestjärt
Stökigt el välstädat? Välstädat
Vad längtar du mest efter just nu? London!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0