Sista jobbveckan!

Sådär, nu har startskottet gått för min allra sista jobbvecka här på Canal Digital! Skumt. Är helt wild n crazy och bryter mot klädkoderna med mitt linne (vi ska dölja axlarna, vilket jag först trodde var ett katolskt skämt) som dessutom visar delar av bhn. Kände att jag inte har så mycket att förlora på det utfallet, härifrån ska jag ju i vilket fall.

Försov mig till min förskräckelse imorse. Jag tar alltid en powerwalk varje tisdagsmorgon, i princip enda gången i veckan jag faktiskt rör på mig mer än den lilla biten från säljarstolen till kaffeautomaten i köket. Idag var det ju dessutom vårväder ute, så jag bannar allt mitt lilla klantarsel för att jag stängde av mobilen inatt eftersom mitt alarm tydligen inte fungerar då. Nästa vecka ska jag i alla fall återuppta träningen igen, och jag kan GARANTERA er att jag aldrig mer i hela mitt liv ska ha ett sån här slapp-period! Även om den för all del har varit högst ofrivillig, så skäms jag över tanken på hur stillasittande jag har varit i flera månaders tid. Usch. Inga krafter kvar över huvud taget. Vidrigt. Faktiskt.

282467954_bwbaw01r_c_large
Jag om ett par månader. Minus det korta håret.

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0