Sista arbetsdagen!

Idag är det min sista dag som säljare på Canal Digital! Just nu känns det skönt att kunna se fram emot två veckors ledighet, men jag vet att jag redan efter ett par dagar lär bli rätt rastlös. Jag är inte precis den personen som gillar att chilla i sängen fram till två-tiden på dagen eller oplanerat slappa framför teven. Känner att mitt liv har en större betydelse än så. Viktiga lilla jag. Hehe. Mamma har i alla fall bakat kladdkaka som jag ska bjuda mina kära kolleger på, smaskigt, jag bidrog till kalaset genom att nu på morgonkulan vispa grädde. Har till och med hallon med mig! Planen bakom detta spektakel är ju givetvis att lämna bygget med flaggan i topp, så att det uppstår en saknad på måndag.

Ikväll har vi på jobbet ordnat en superavsltuning med bowling och middag, trevligt! Synd bara att Felicia är sjuk idag, jag vill helst ha med henne på allt jag gör. But ok. I'll make this on my own. Sara ska inte heller närvara, men eventuellt ska Manda rycka in i deras ställe, tackar tackar mitt lilla hjärtegull!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0