SÅ SJUKT TRÖTT

Klockan är halv sex, vilket innebära att jag snart är inne på sista timmen. Dock har vi här på CD bestämt att jobba över idag och imorgon (känns som jag har sagt det, jo fan, visst sa jag det i mitt senaste inlägg? Minnet är bra men kort, som man brukar säga), så idag är det en timme längre. Sen ska jag raka vägen hemåt och träffa Marty. Ska nog passa på att slänga in den vita tröjan, som jag för tillfället sitter i,  i tvätten också. Den är nämligen nerblodad över ena armen. Håller orsaken för mig själv.

Vi supersäljare har för övrigt planerat en Aktivitetsvecka  till nästa vecka! Vi är ju lediga på måndag, och på tisdagar jobbar vi ju fram till nio, så den drar igång på onsdagen. Så på onsdag ska vi på bio, på torsdag ska vi bowla och på fredag (som för övrigt är min sista arbetsdag här) ska vi ut och äta! Åh vad jag kommer sakna mina kolleger när jag slutar!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0