Quality time.

Kom precis hem från Manda där jag spenderat kvällen tillsammans med henne och Malin. Supercozy. Längtar tills nästa vecka då jag är jobbfri (ett annat ord för arbetslös, med en betydligt mer positiv klang), eftersom det innebär betydligt mer tid åt mina vänner utanför jobbet. Vad jag gör nu innan jag ska sova, är att jag har bestämt mig för att titta klart på den urusla filmen Remember me som jag hyrde igår. Den är verkligen helt poänglös, men jag tror jag ska härda ut i alla fall en halvtimme till. Under tiden kanske jag kan komma på vad som är så speciellt med Robert Patinsson, jag är ju en av dem få som inte blivit förhäxade av honom.

Förresten hör jag att stormen verkar vara på väg tillbaka? Jag bor precis vid skogen, så det hörs rejält i mitt rum när det blåser sådär kraftigt. Jodå. Den är här. Nu tog det i. Fasen också. Storm = lite sömn = ynklig Anna ensam i sängen. Godnatt!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0