Lucia.

Godmorgon denna Lucia-morgon! Lyssnar på Enyas julskiva och försöker komma i julstämning, går sådär eftersom jag i skrivande stund blickar ut över en grön skog. I mitten av december. Hur som haver började jag dagen med en powerwalk runt Gimmersta. Egentligen hade jag tänkt att tisdagar skulle vara gymdagar, men eftersom jag är inne precis hela tiden pga jobbet, så känns det skönare att kunna komma ut istället i friska luften. Är ju rätt lillgammal av mig, som ni kanske märkt, så frisk luft är en sån typisk grej som jag verkligen uppskattar.

Nu har jag precis lagat mina älsklingsfavoritbyxor med hög midja som, ve och fasa, SPRACK häromdagen! Sånt som bara inte får hända!!!!!!! Panik, vill nästan gråta. Det är de här jeansen som alltid är slut överallt. Dr Denim, Kissy Jeggins. Måste ringa runt till varenda Carlings och se om någon liten butik möjligen har kvar ett par. Har i alla fall ett helt par kvar här hemma, men måste nog köpa på mig ett helt lager inför London.

Nu ska jag fixa mig, snart bär det av till jobbet!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0