London calling.

Missade givetvis bussen som skulle ta mig till jobbet en timme tidigare. Någonting inom mig ville väl verkligen inte. Nu är jag i alla fall på plats, extremt ful och seg. Kommer bli en skitdag. Har stressutslag på händerna, förmodligen tankar på London som spökar. Jag är inte det minsta osäker på mitt beslut, men det finns onekligen en del konsekvenser av resan som förstås inte är särskilt fördelaktiga. Som att lämna Martin. Och familjen. Och mina vänner. Sista arbetsdag här på Canal Digital bestämde jag i alla fall igår till den 30 december, vilket innebär att jag får två veckor till att hinna umgås lite med nära och kära och ta det lugnt innan jag åker! Känns bra. Ni vet väl att ni alla är hjärtligt välkomna att hälsa på? Kommer nog bara ha en 90-säng, men vi får trängas!

234116880598612651_ftzjtiqq_c_large

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0