I'm still here.

Hej, ja förlåt, höll er inte uppdaterade igår men jag befann mig i personlig kris vilket borde vara en acceptabel förklaring! Nu är jag i alla fall med er igen! Näst sista dagen på Predictive idag, betalade Londonresan imorse, woopa, säg det till alla jag är på väg, och jag älskar varje steg jag taar! Är full av energi, en märkbar förändring från igår då jag hade världens fulaste dag ever i mitt smutsiga hår, smutstiga kläder och med min negativa inställning. Ett under att försäljningen ändå gick bra!

Jag har tänkt på en sak. Vilka de absolut äkckligaste ljuden är. Överst på listan står när någon kissar. Alltså USCH.  Eller det är okej om jag är med inne på toaletten (obs: händer enbart med vänner), men om man befinner sig utanför och hör någon uträtta sina behov... Då mår jag illa. Det andra ljudet jag verkligen avskyr, är när någon smaskar. Min pappa och bror gör det hela tiden, och det är verkligen på gränsen till att jag måste gå därifrån när de drar igång. Så tänk på detta, kära läsare, så slipper vi önodiga irritationsmoment!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0