Hästtjejen är tillbaka!

Ville bara utfärda en ursäkt för dålig uppdatering innan jag rusar iväg igen! Igår julshoppade jag hela dagen (konkurs i plånboken, som kollegan Asshal skulle ha sagt), och senare på kvällen åt jag födelsedagsmiddag hos Tove!



Sötungen själv. Jag höll det dock nyktert och hade en ganska tidig hemgång, eftersom jag dels körde och jag dels SKA RIDA IDAG!!!! Jag är SÅÅÅÅ GLAD och just nu sitter jag faktiskt och skriver med ridhjälmen på. Som in kanske vet så red jag tidigare på ridskola i 10 år, och för nåt år sen fick jag i present av morbror Magnus att vi skulle hyra hästar tillsammans. Nu har han flyttat till Oslo, så istället tar min andra morbror med mig, Sara och mamma ut till Ingarö för att rida på islandshästar! Jag har är så uppe i varv, har sprungit runt på nedervåningen hela morgonen iklädd mina ridkläder och med hästspöt i hugsta hugg. Mogen och cool som man är.







Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0