Gratulationer.

Grattis till min underbara kusin Sara som fyller 20 idag!!! Kusin äääääälskar dig♥

Sen har vi även en annan person att uppmärksamma idag.... Nämligen MIG! Har namnsdag idag! Att jag har namnsdag samma dag som Sara fyller år är någonting som inte alltid har varit så populärt. När vi var små var Sara alltid jättesur över att jag också fick presenter (vad hände med mina namnsdagspresenter?), eftersom hon därför var tvungen att dela dagen med mig. Idag ska jag därför inte göra en särskilt stor affär av det, mer än att annonsera om det här på bloggen. Och flika indet lite här och var under dagen.

OJ DÅ. Kollade precis mina sms och upptäckte att det visst är en person till som förtjänar ett grattis denna 9:onde december! Manda har tagit körkort!!!!!! GRYM DU ÄR HJÄRTAT!!!!! Gud vad skönt, sån befrielse att lyckas!

Vilken SUPER-fredag hörrni!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0