Dreams are more precious than gold.

Den nykläckta modellen says hallo! Skämt åsido, jag har aldrig varit mer lik en åsna än idag, då jag och mamma var "modeller för en dag" på The Studio vid Stureplan. Hade förväntat mig ett par riktigt SHIT-VAD-SNYGG-JAG-ÄR-FOTON, men det fick jag förstås inte. Mamma däremot, Jesus vilka bilder! Trots att mina modellegenskaper var tämligen obefintliga, så var det ändå en rolig upplevelse! Har saknat att bara vara med mami.


Världens finaste mamma♥ (Jag är så lång eftersom jag hade klackar)


Nu har vi precis ätit pizza (daddy's choiche, givetvis). Jag är svintrött, men ska gaska upp mig lite och ta bilen hem till min älskling. Först ska jag bara stretcha. Funtar på att åka förbi Time i Centrum och hyra en film. Mysig jag är.

Just det. Undrar ni vad jag gjorde i lördags? Julshoppade med Sara och Lina! Fantastiskt kul! Synd bara att Lina blev matförgiftat eller något i den stilen, hon blev nämligen tvungen att avbryta shoppingen i förtid. Förutom julklappar införskaffades även löshår! Bjöd hem Sara på middag, med den hemliga baktanken att få henne att sy ihop skiten åt mig. Jag ska som sagt enbart ha håret vid partaj och dylikt, men ska nog ha det lite i veckan så att det inte är sådär lent och spikrakt som det är när det är helt nytt! Förresten var Magnus Uggla i Gallerian också, jag gillar honom, eller rättare sagt gillar jag hans musik, Uggla själv verkar rätt dryg.

På kvällen tog jag bilen hem till Frida i Haninge och kollade på sista Stig Larsson-filmen med henne och Fellan. Alltså rättegången i den filmen är så MAFFIG. Åh, längtar tills jag själv får showa!




Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0