Kunde skippat idag.

Idag var en rätt kass dag på det hela taget. Försover mig och vaknar cirkus en kvart innan jag ska gå till bussen. Inser att jag aldrig kommer hinna, men tacka min lyckliga stjärna för att jag har körkort nu! Jobbet gick halvbra och förutom samtalen med kunderna var jag dessutom tvungen att ta ett annat samtal, av en mer besvärlig karaktär. Det är löst nu.

Nu har jag suttit i över en timme för att framkalla bilder. Går sjukt segt. Min dator suger, jag hoppas jag får en ny laptop i julklapp! Ska strax sminka av mig och hoppa ner i sängen, eventuellt läsa nåt kapitel ur Harry Potter boken del 4 som jag aldrig kommer någon vart i eftersom jag aldrig har tid att läsa längre. Jag har ju i och för sig redan läst boken ett par gånger, men ändå.

Lägger in en bild på mig från London förra sommaren när jag var brun. London. Snart mitt nya hem!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0