Day 30: What affect has Harry Potter made on your life and how much does it mean to you?

Sista delen i min Harry Potter-serie. Tråkigt för er, kan jag tänka mig! Kommer sakna detta dagliga inslag!

Harry Potter har haft en extremt stor betydelse för mig. När jag har tråkigt sätter jag på en HP-film eller läser en HP-bok. När jag är glad sätter jag på en HP-film eller läser en HP-bok. När jag är arg sätter jag på en HP-film eller läser en HP-bok. När jag är uttråkad sätter jag på en HP-film eller läser en HP-bok. När jag vill fly in i en annan värld sätter jag på en HP-film eller läser en HP-bok. Jag dagdrömmer om trollkarlsvärlden. Jag är så sjukt fascinerad av JK Rowlings arbete som skapat en helt ny dimension av livet! Det här är det bästa inom litteraturen som någonsin skapats! Hur mycket det betyder för mig? Otroligt mycket. Harry Potter har ju bidragit till hela min personlighet, mina intressen, mina tankegångar. Det finns inga ord, det är bara så RUGGIGT bra att jag helt seriöst blir tårögd av tanken på hur mycket jag älskar det♥

Displaypicture_large

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0