Are we human?

Livet har börjat få en rätsida igen efter en och en halv dags äkta martyrskap. Varför tvingar man sig alltid att bli ännu deppigare när man redan är på depphumör?

Har kvällen till ära suttit och pysslat med en liten present till mammsen. En smör-bok helt enkelt, har placerat den (inslagen och fin) på köksbordet så att det blir det första hon ser imorgon när hon går ner för att göra kaffe *samlar på mig extrapoäng inför julafton*. Jag är allt en bra dotter, men det är bara för att jag har världens bästa mamma! Jag kan prata med henne om precis allt, och då menar jag till och med det där man kanske inte vanligtvis vill berätta för sin mamma. Gud vad jag kommer sakna henne när jag flyttar till London!



Idag damp mitt paket från cdon.com ner i brevlådan, vilket innebär att jag fått hem mina Sex and the city-filmer! Tror jag ska börja titta på första redan ikväll! Godnatt!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0