Annandag jul!

Herregud, märkte ni stormen inatt? Helt galet, väntade mig  att ett stort träd när som helst skulle fara raka vägen in genom fönstret. Tur att jag klarade mig ;p

Nu sitter jag med hårinpackning i håret och försöker rädda mitt trasiga, slitna, äckliga hår. Idag ska jag och mamma in till stan och shoppa! Jag ska leta efter en ny väska, men därefter ska mina pengar sparas till London-kassan. Snart kan jag nämligen shoppa där, Forever21 and the biggest Topshop I know, here I come! Skönt att 50.550 kr ska dras från sparkontot i veckan.

Efter stan skulle jag nog vilja stanna kvar och möta upp några vänliga volontärer som vill dricka vin med mig, som den tråkiga tråkmåns jag är så följde jag ju inte med ut igår, så idag är jag dubbeltaggad. Börjar ju ändå 12 imorgon, så en utekväll utgör ingen fara trots att det rör sig om en enkel måndagskväll!




Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0