AMANDA FONDELL, I LOVE YOU!



Har precis kollat på Idol-finalen (jag vet att jag är en vecka sen) och fyfaaaan var Amanda Fondell kickar ass!!!! Hon är så extremt talangfull, jag bara älskar hennes röst!! Robin var ju förstås också jättebra och verkar vara en supergullig person, men allvarligt, det finns tusentals personer som låter precis som honom. Amanda är unik och varje gång hon uppträdde i Idol så gjorde hon någonting nytt! En solklar vinnare, hoppas det går bra för henne i framtiden!

Nu hade jag egentligen tänkt köra hem Felicia som är hos sin mormor och morfar, men pappa ville umgås och eftersom jag never är med min familj längre så ska jag gå ner och mysa med honom istället. Förlåt Flue, jag är en dålig människa. Först och främst ska jag bara beställa Sex and the city-filmerna från cdon.com, förstår inte att jag inte redan har dem!

Ta hand om er♥

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0