8 december.

TORSDAG vilket innebär fredag imorgon som just imorgon den 9 december innebär att Sara fyller 20! Stora kusinen! För tillfället sitter jag och försöker lösa en sån där kub ni vet, men det är nog omöjligt, jag har utan framgång försökt sen igår. Om en halvtimme har jag lunchrast, det skall bli festligt. Måste ner till caféet också och köpa en latte. Det finns en rätt rolig och skeptisk man som jobbar där som jag och Felicia brukar retas med. Ställa oss utanför fönstrena och vinka, skratta och peka (sånt som enbart är roligt med Felicia). Hoppas han jobbar idag!

På jobbet går det för övrigt magsjuka just nu, vore trist att drabbas. Ska nog undvika pepparkaksburken resten av veckan. Det gör inget, för vi har inte Annas pepparkakor, och andra sorter av pepparkakor är inte särskilt goda. Annas pepparkakor däremot. Satan i gatan vad goda de är! Är verkligen julsugen nu. Snö, julmarknad i Gamla stan, senapssmörgås på Sten Sture med Martin, lussebullar, julmusik (Enyas julskiva är fantastisk), filtar, värmeljus... Julen är årets bästa tid!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0