Hoola!

Godmorgon! I am a tired girl. I can speak english. Fy satan vad jag är ur gängorna. Fredag idag. Veckorna verkligen flyger förbi, med risk för att låta tantig. Ikväll ska jag nog ta det lugnt hemma med Martin, tänkte hyra film på Time i centrum. Trist väder alltså. Bra jobb-väder dock. Jag har smärre panik. Det hände något förskräckligt häromdagen. Mina svarta byxor sprack!!! Alltså mina jag-har-dem-på-mig-hela-tiden-jeans. Det är ju min säkra grund för alla kläder!! Insåg verkligen hur beroende jag är av dem. Måste köpa nya imorgon. Ska träffa min fina Lina då! Dessförinnan ska jag dock ge blod. Den goda medmänniskan. Ge och ta, livets fina melodi.

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0