Tuesday.

Hellu! Två timmar till lunch, tjoho! Dock ska vi ha lunchmöte. Men ändå. ♥Food♥ Började tolv idag (slutar nio) så har hunnit uträtta en del ärenden såhär på förmiddagen. Dels har jag gått i minnenas fotstpår och besökt Tyresö Gymnasium (det verkligen kändes i hjärtat att jag har åldrats och inte längre bör gå kvar). Promenerade sedan vidare till centrum och inkasserade mina skattepengar och köpte lite godis och en brödkorg och hämtade mitt paket från CDON.com med de sista Harry Potter-böckerna som saknades i min engelska samling. Ska börja köpa dem på franska sen också!

Igår var ju en bra dag förresten! Först såg jag Mona Sahlin i Nacka Forum (väskshoppande) och sedan var det nypremiär av Svenska Hollywoodfruar. MARIA!!!!! Alltså hon den här från New Yorkfruar (ja, jag kollar på det också) är ju totalt flippad. Och hennes hus? Inte det minsta lyxigt. Vad gör hon ens med i programmet? Förmodligen av de sakerna jag just räknade ut. Crazy + kontrasten mot de andra fruarnas glammiga liv. Sedan syntes pappa i rutan i en tecknad version. Say no more. Nu ska jag återgå till att surfa på bloggar! Maria Montazamis dotter Saras är den jag har fastnat för. Jonathan som jag jobbar med har gått i samma skola som Blondinbella. Tydligen är hon en råbitch. Jag som ser upp till henne!!!

Kommentarer
Postat av: xx

Jag tror inte att du ska lyssna på den där Jonathan.

2011-08-24 @ 16:20:07

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0