Sista arbetsdagen för den här veckan!

Morrn morrn bloggosfären! Igår var Daddy Cool och festade loss på Nordiskt Juristmöte tillsammans med den havande prinsessan, det tycker jag är värt att skryta om! Gud vad jag ser fram emot juristlinjen, så stolt över att Maja ska börja redan nu. Lite arg också, jag ska ju vara först ut. Hehe. Menmen, mest glad! Du är duktig! Nu sitter jag och ringer och har bara haft tjurskallar på tråden. Fy satan. Började en timme tidigare idag eftersom vi har något som kallas Pub klockan 18.00 idag. Det innebär att företagets bästa säljare får pris och så bjuds det på snacks (hua hua, ordet..) och alkohol. Ska dock inte stanna så värst länge, måste hinna hem och fixa mig inför kvällens utgång! Untz untz.

Kommentarer
Postat av: majken

väldigt upprörd över att min fina kommentar tydligen inte publicerats....... :( men jag tackar så fint en gång till då :') Vill dock även meddela att jag förmodligen kommer få ett nervöst sammanbrott och hoppa av innan jag ens hunnit börja :)

2011-08-20 @ 13:31:59
Postat av: Anonym

hihi <3 Haha, nej du kommer klara det GALANT det är jag säker på! Nästa år får du hjälpa mig! Shit vi måste ses snart och diskutera!

2011-08-20 @ 14:41:37
Postat av: Anonym

Haha åh önskar du var först ut så jag fick hjälp haha :( ät middag med mig o manda imorgon?:D

2011-08-21 @ 09:17:51

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0