18 augusti

Hej! Gud vad obehagligt, det brinner tydligen i mitt område! Nu lär branden vara under kontroll, men fick två samtal imorse av en orolig far och en orolig pojkvän som undrade om jag hade lagt märke till något. Men icke hade jag det, trots att jag förmodligen var i närheten under min morgonrunda. Gick väl så snabbt att jag missade, inget stör mig under min pw-trans. Gud vad varmt det är idag förresten, givetvis tog jag på mi en grå t-shirt. Ni inser väl vart de leder? Lökar!! Fick springa till bussen, kände mig som en virrig Carrie i Sex and the city (oh my god, kollade på sista avsnittet igår igen... Tårögd!!! Så sjuukt vackert när Big kommer till Paris och när alla är samlade igen!! Måste läsa böckerna och se om de är lika bra som serien) så vi kan ju själva tänka oss resultatet. I alla fall i ansiktet, en typisk svett-på-smink-look. Annars är jag hyfsat på banan. Humöret är på uppsivng, chokladen nedpackad, konserterna på Grönan checkade och inskrivna i almanackan och kaffetermosen på bordet. Måste dock erkänna att den inte håller värmen så där jättebra precis, men snygg är den!

Jobbet funkar i alla fall bra! Alla är supertrevliga och jag har gjort mig hemmastadd. Varje gång man säljer så får man plinga i en klocka, och då applåderar alla. Som nysäljare får man även plinga i en stor jäkel, en sådan med ett snöre i ni vet. Bra stämning med andra ord! Förhoppningsvis kanske även Fellan börjar här, hoppas hoppas hoppas hoppas. Kul med någon som förstår alla småroliga saker som händer. Fellieflue jag ÄLSKAR dig!!! Är inte berusad. Jag ville bara säga det. Du är bäst, bäst, bäst, bäst. Tänk på det!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0