Morgonstund har guld i mun.

Godermorgon mitt herrskap! Åter installerad på jobbet. Fy satan vad konstigt det blev igår med maten, var inte hemma förrän 22.00 (hade missat att pappa hade erbjudit sig att hämta sin kära dotter) och då i det närmaste vred sig magen av hunger. Det blev en salig blandning av vårrullar, smörgåsar, knäckebröd och banan. Måste tänka på att ha med mig både lunch och middag på tisdagar. Som tur är finns det fruktkorgar utplacerade lite här och var. Gissa om bananerna plötsligt har börjat försvinna ovanligt fort? Undra vad jag ska hitta på idag. Facebook förlorar sin charm efter 7 timmar, det måste jag säga. Och bloggarna uppdaterar inte tillnärmelsevis så ofta som jag hade önskat. Tur att jag har med mig läsning. Det är dock en given slutsats att just min lampa har glapp, så framåt eftermiddagen släcks den. Dessutom funkar inte min högerknapp på datormusen, så jag kan inte heller förse er med roliga bilder. Nu kilar jag för tillfället, men ni kan ju slå er i backen på att jag är tillbaka om ett tag.

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0