På jobbet!

Har börjat prova på hundlivet. Utan hund dårå. Med anledning av mina arbetstider som innebär att jag inte är hemma förrän åtta respektiv tio på tisdagar så måste jag ut och motionera innan jobbet. Klockan sju ringer klockan och likt en robot kränger jag på mig träningskläderna och tar min vanliga powerwalks-runda. Det är faktiskt ganska skönt, man piggnar till på ett annat sätt! Och så har jag ju min morot för att jag ska gå ännu snabbare: framför mig dinglar ett hypotetiskt filpaket och i öronen föreställer jag mig kaffebryggarens ljuva melodi när de första dropparna når kannan. Kommer hem i lagom tid för att läsa igenom DN, kolla på Nyheterna och fixa iordning mig.

Nu befinner jag mig på jobbet. Jag lyckades få in mitt sälj i fredags förresten! Skön start. Och WOHO JAG ROCKAR nu sålde jag precis igen!!! Floooowridah!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0