Ce matin

Godmorgon! Alltså man har ju ställt in sig på höst, så lite chockad blev jag allt över att vakna upp till fint väder! Kanske inte sola-hela-dagen-väder, men ändå varmt! (Nödvändig väderprognos). Har varit ute på den vanliga pw-rundan i mitt favoritområde Gimmersta, kom precis tillbaka och ska hoppa in i duschen och fräscha till mig innan jag, Henrik och Martin åker in till stan för att köpa födelsedagspresent till mamma som fyller år nästa vecka. Hon ska nog inte få något Harry Potter-inspirerat tror jag. Känner att det inte riktigt skulle uppskattas, även om det vore kul att ge henne en trollstav. Högst troligt tar vi oss även en sväng förbi Sturegallerian och festar på varsin smoothie från Naked Juice Bar. Nu börjar det vattnas i munnen på mig, lova att ni prövar en!!! Ikväll vill jag ut, ut, ut och dansa, dansa, dansa. Först ska jag vara barnvakt med Fellan åt två av hennes lillebrorsor, men tror jag ska höra med Manda hur hennes kväll ser ut därefter.

Visst suger det lite att min mobil är inne på reperation? Dels för att ni inte får några bilder (överansträngning att ta med den vanliga kameran) och dels av personliga skäl som att jag saknar allas nummer. Saknar facebook in the phone också. Och youtube. Känns inte jättehippt att plocka fram min Sony Ericsson Z530i på bussen och showa direkt. Förstå att vi tillhör generationen som tyckte det var megaballt med polyfoniska ringsignaler - och oj, vad stolt jag var över min Nokia 3510i som hade färgskärm! Undra hur mobilerna ser ut om 10 år. Undra om man kommer kunna skicka pussar?

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0