Stjärnsäljare (snart)

Uppdatering från mitt KONTOR med HAVSUTSIKT. Bara en parantes, ni behöver inte bry er om det om ni känner att svartsjukan faktiskt riskerar att göra er lite grådaskiga i ansiktet. Inte precis Fredags-Fin. Tror att jag precis fick in ett sälj!!! Har återkomst om cirka en halvtimme, så vi får se. Skulle egentligen börja sälja först på måndag, men fick börja idag. Snacka om att jag var skakis inför de första samtalen, men nu börjar jag komma in i det! Skall återgå, ville bara hålla er informerade! Idag fyller för övrigt min fina bror 17 år!! Födelsedagsmiddag ikväll med andra ord. Längtar tills jag ska lämna över mina presenter, har till och med rimmat på ena... Mer får ni veta sen, om det nu skulle vara som så att Henke fått flipp och för en gångs skull läser min blogg. Det skulle ju vara typiskt om han för en gångs skull tittar in här och så har jag avslöjat vad han ska få. Förstöra nöjet, liksom. Han kommer bli så glad. Det vet jag med säkerhet eftersom vi lekte med min trollstav igår.

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0