Trainings issues

Hej! Befinner mig på jobbet, lång dag fram till 21.00 idag så jag har barikerat mig med både Marabou Premium 70% Lemon och kaffe i min nya Starbucks-termos som gör att jag känner mig supertrendig. Håller på att kolla runt på lite olika gym såhär mellan samtalen eftersom jag via ett samtal till mitt gamla hederliga blev informerad om att de inte ställer upp med helgpass längre. Så nu har jag inget annat val än att vänsterprassla, och i dagsläget verkar min skräck Friskis stå starkast i konkurrensen. Jag tycker inte om Friskis-gym av ren principsak, de finns till för vardagsmotionärer och inte sådana som satsar. Dessutom är de alldeles för stora kvadratmässigt sett, i alla fall det i Tyresö. Tyresö Gym är perfekt, lagom stort och med ett stabilt järngäng där man känner igen alla. Ledarna är utöver det riktigt bra. Alternativt ska jag söka mig till Sats, det ligger ett bara 3 minuter från jobbet, men det blir lite omständigt på helgerna att åka hit till Nacka eller in till stan bara för att träna. Ja, som ni hör har jag rejäla problem att tas med, tuffa tider.

Återkommer senare under dagen.


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0