Still here.

Sitter och sträckläser Maria Montazamis blogg, she's my maaan! Fullkomligen älskar henne. Och hennes döttrar, ääääääääälskar deras kläder! Så snygga. Men alltså hörrni, nu sitter jag och lökar riktigt här i min gråa t-shirt. Inte ok! Har kommit på lite taktik det här med sittandet, för att hoppa över till något helt annat. På lunchen tar jag mig en liten promenix så att att jag får sträcka lite på benen.

Visst är det sämst att jag inte kan klistra in bilder, jag hittar ju så mycket fint under mina arbetsdagar. Förresten hatar jag rösten som säger att numret har upphört, den är så himla sorglig! Blir helt medtagen varenda gång. Det är snart dags för en banan tror jag! Första idag, om man bortser från frukosten, så det är lugna puckar. Framåt sextiden så kommer det dock hugga rejält i magen. Snart blir jag väl återbetalningsskyldig.

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0