Shopping and so on

Garanterat överklädd idag med mina svarta jeans... Vi har i alla fall hittat tre fina födelsedagspresenter till mami, återigen får jag nog hålla inne med dessa godbitar om mamma nu skulle råka läsa. Hon säger att hon inte läser av respekt för mitt privatliv, men man vet ju aldrig. Sånt kan man ju bara säga också! Förutom att shoppa har vi även ätit sushi och tagit en smoothie på Naked Juice Bar (från och med nu kallat för NJB). Det blev en Lemon Flu Fighter idag, alltså helt sjukt god!!! Nästa gång ska jag testa en med mynta, lite Mojito-stämning över den.









Nu har killarna stuckit ned till Ica för att handla middagsingredienser och lördagsgodis åt mig. Snart kommer nog Fellan och hämtar upp mig, så tänkte dra en raggare med lite deo så att jag blir fin och fräsch igen. Längtar efter migg godis. Blev akut paniksugen. Säkert har de köpt hel fel. Typ enbart vingummin och sodapops-flaskor. Eller geléråttor. Återstår och se.

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0