Oskön start

Hey you all! Trots att klockan inte är så värst mycket har jag redan lyckats skämma ut mig i samband med en yoghurtolycka i X bil. Nu hänger min pälsväst på tork här på kontoret, och i väskan ligger två nyköpta Yoggi Yalla. Klockan tre kommer Fellan hit, hon ska på intervju! Hoppas hon får det. Töntigt det blir när hon kommer in, jag kommer se henne direkt här från min plats. Ikväll ska jag förmodligen äta middag med Maja och Manda i stan, synd att min fulhetsnivå ligger på 100 %. Min hårfärg är i närheten av det gula hållet. Men jag ska inte färga. INTE INTE INTE. Minneslapp till mig själv. Jag vet att jag kommer vilja det snart. Mörkt. Det är så galet snyggt!! Jag behöver lipsyl också. Usch, vill gömma mig.

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0