Onsdag.

Hola guapos y guapas! Inledde dagen med ett träffsäkert sälj, det flyter! Nu MÅSTE jag ta tag i det här med min lampa, det är verkligen jättestörande. Mötte Felliflue på bussen, hon skulle hit och skriva avtal. Fantastico! Fyfan, var tvungen att springa till bussen. Hade 4 minuter på mig! Min fördel är att jag är en elitlöpare. Synd att jag inte kan delta i Bellmansstafetten som infaller på lördag, jobbet ska ställa upp! Jag ska ge blod, så det känns inte så välplanerat att åka dit raka vägen om jag inte vill skjutsas runt på bår de sista kilometrarna. Det vore i och för sig kanske beviset på en riktigt värdig vinnare, en sann kämpe.

Nu sitter jag mest och längtar efter ikväll. Manda, vi ska väl ses??? Saknar dig. Tänk på att jag sprang till bussen idag, så min yta förlorade jag redan vid ytterdörren. Men ändå! Miss u, miss u, miss u.

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0