Nature lover

Återvände just från min härliga pw, vilket bra väder det blir mot all förmodan? Vaknade liksom upp till världens åskväder. Jag har tänkt på det här med "nischning av bloggen", ni vet när man riktar in den på olika saker; mode, inredning, hälsa. Min ska handla om skogen!!! En naturblogg. "Här är Anna, 18, och plockar nysprungna blommor", "här är Anna, 18, och letar efter årets första kantareller", "här är Anna, 18, och tittar på trädens gröna blad". Typ sånt. Jag älskar ju naturen!





 







Gillar det faktum att jag faktiskt tog med mig kameran ut! Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig redo för stan, ska träffa Frederika! Känner mig lite småhängig idag, men inte jämfört med igår kväll. Var helt död, så det blev en tidig hemgång efter att jag sörplat upp mina två Ramlösa naturell. Alkoholfri utgång är inte särskilt kul.


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0