Måndag every week

Hej, godmorgon, god förmiddag, hola, bonjour, hello, salut! (Här briljerar man ogenerat med sin språkliga förträfflighet). Idag har jag ätit två frukostar, så det borde ju kunna bli en bra dag av det här (om inte annat så är det ju Svenska Hollywoodfruar ikväll). Klockan ett kommer Fellan och Sara för sin utbildning, so excited! Idag tror jag att jag ska gå till Forum på lunchen och äta en smoothie. NJB ligger farligt nära kontoret! Undra om det ligger ett Carlings där också, mina svarta jeans var slut i hela stan! Panik på den. Kjol blir det resten av veckan så ger jag det ett nytt försök framåt helgen igen. Tydligen var inte jag den enda hysteriska konsumenten som letade efter dem. De är helt underbara, passar till ALLT och är svinsköna.

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0