Mammas födelsedag!

Godmorgon! Blev helt totalt radikalt ändrade planer igår. Åkte in till stan med Manda och Malin istället. Vi satte oss först på Ojojoj, sedan något som kallades Swedenhof och slutligen drog vi till 54 och dansade. Riktigt kul kväll, som alltid mer er! Nu känner jag mig något sliten, kom hem halv fyra i fredags natt och halv fem nu inatt och jag kan ju aldrig sova ut ordentligt på morgonen. Så nu ska jag fixa mig innan jag möter upp Pontus. Vi ska till Fotografiska idag, har längtat hela veckan!! Aldrig varit där innan, så det ska bli spännande att se vad det är.

För övrigt fyller min älskade mamma år idag. Så stort grattis mami, I love you! Det ska firas ikväll, nu är hon och pappa ute på Lidingö och softar. Det här är min present till henne, tycker själv att jag var jättefyndig med inslagningen:



Innehållet är en sjal från MQ, bodyscrub från The Body Shop, läppglans från Clarins och ett kort med fin, underbar, upplyftande text. Jag älskar att ge presenter!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0