Letar väska!

Åh vad skönt, helt utvilad! Somnade halv elva igår, skulle egentligen ha mött tjejerna en kvart senare på Gullmars men jag hade bara sovit i cirka 4 timmar båda nätterna innan, så jag hade en del sömn att ta igen. Nu ska jag åka in till stan en snabbis och reparera ett par dumma köp igår. Panikhandlade en skinnväska från Stockholm Lm trots att jag inte alls tyckte om modellen. Såg den mest perfekta väskan i Varberg, oxskinn, väldigt Harry Potter. Tyvärr blir ju oxskinn väldigt repigt, och även om det förstås hör till, så var den så himla känslig att jag struntade att köpa den. Nu ångrar jag mig eftersom det inte finns en enda väska i hela Stockholm som är i närheten av dess perfektion. Måste nämligen ha en axelremsväska på grund av min skada i vaden, jag blir sne av de vanliga eftersom jag lutar mig med åt ena hållet.

Jag räknar med att åkta direkt hem till Felliflue efter det, vi har bestämt en hel filmdag idag. Ska bland annat se Ice Age 3 och Vi hade i alla fall tur med vädret igen.


En av mina absoluta favoritfilmer, hahaha skrattar bara jag tänker på den.



Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0