Kväll med Nya Busligan!

Hade en fantastiskt rolig kväll igår med Fellan och hennes två lillebrorsor Isac och Johannes. Först hade vi picknick mitt bland hagar och häsar och stall i Tyresta. Vi måste varit den där gruppen som andra vill tillhöra, för vi skrattade konstant. Fasansfullt kul hade vi verkligen! När det mesta var uppätet åkte vi hem till dem och satte på Kalle Anka, men inte förrän jag och Johannes lekt med hans pysselbok från Bilar. Mitt i allt så hittar Felicia Vi hade i alla fall tur med vädret igen, så vi satte på den när vi kollat ett par avsnitt av KA. Alltså, det måste tillhöra en av de roligaste filmerna som någonsin skapats! Allt är så bra: kommentarerna, tajmingen, rösterna, minerna.... Frida anslöt sig så småning om och så hade ligan utökats till 5 muntergökar. Tack för igår!





Nu sitter jag i fåtöljen och läser The chamber of secrets (Harry P). Tänkte göra det en stund till innan jag börjar planera dagen. Måste ta tag i att framkalla massor med bilder också, bara för att man har de elektroniskt får man inte glömma att sätta in dem i album! Det är ju så mycket roligare att kolla på dem på det viset. Tar ju bara en sån satans tid eftersom man gör det alldeles för sällan. Nåja, idag ska det göras!




Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0