Kusindag med underbaringen.

Helg, helg, ljuva helg. Jaha, vad har jag gjort idag då? Först låg jag på britsen en timme på Skanstulls blodgivarcentral. Var där för min första tappning (ordet..) och blev rätt så yr av det så var tvungen att ligga kvar i evigheter. Personalen var supergullig och mammig, skötte om mig riktigt ordentligt med massa festis och frukt. De följde mig till och med till toaletten. Men sen mådde jag bättre och kunde fortskrida med dagens planer, nämligen att möta upp Lina i stan. Vi shoppade lite (jag köpte bland annat en underbar väska från Elise, precis den stilen som jag letat efter) och köpte en varsin smoothie på NJB. Ni minns väl vad förkortningen står för? Snart har jag gått igenom hela sortimentet!



Nu väntar jag på att pappa ska komma hem, han intevjuas för Tyresö radio lite random sådär, eftersom vi ska göra en grej. Ikväll blir det Snaps, alkoholfritt för mig dock med tanke på att jag lider av blodförlust för tillfället. Imorgon skall jag sluta vara martyr över detta.


Kommentarer
Postat av: Niles

Dags för dagens blogg! Anmäl dig genom att skriva en kommentar t.ex. "jag är med" på:



http://finalcall.nu/2011/august/tavlin-4-dagens-blogg.html

2011-08-27 @ 17:58:32
URL: http://www.finalcall.nu

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0