Henrik 17 år!

Idag fyller alltså Henrik 17 år! Vi har firat med lite kalasmiddag och presentöppning här hemma. Såhär lydde mitt rim:

Trots ditt liv i mugglarvärlden,
kan denna hjälpa dig på färden,
mot mer magik och äventyr,
om du bara minns vilka som styr,
men så länge som du säger det rätta,
jag tveklöst en tusing kan sätta,
på att ingen längre undkommer dig
- vad kan detta vara, så säg?

Och vad han fick var......... MARODÖRKARTAN!!!! Plus en bok, El choco, som handlar om en svensk man som hamnar i ett av Bolivias mest fruktade fängelsen. Men Marodörkartan var liksom huvudpresenten. Den hänger redan ståtligt på hans vägg! Duktiga bror, han vet precis livets rätta värden!



Nu ska vi sätta på Children of glory, ingen aning om vad det är för någon film men vi köpte den för 9 kr på antingen Mediamarkt/Elgiganten/OnOff så det är ju inte hela världen om den visar sig vara bland det värsta skräp som någonsin har producerats. Martin är tydligen på väg hit, vinglandes om jag tolkade det hela rätt. Får försöka frakta in honom bakvägen. Det hade varit ett bra alternativ om inte bakvägen som nu går raka vägen in i vardagsrummet. Balkongen kanske är den mest säkra ingången, förutsatt att jag lyckas med att fira upp honom i tre lakan som jag bundit ihop förstås. Det kan bli en syn det. Trevlig afton!

Kommentarer
Postat av: Han som inte får nämnas vid namn

Supertrevlig dag anna ! :) tack min älskadeeeeeeee marodörkartan hjälper mig att hålla koll på vart du är varje sekund

2011-08-12 @ 23:00:39
Postat av: Anonym

ÅH NEJ nu kommer du verkligen vara efter mig.........

2011-08-12 @ 23:57:25

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0