Harry P, I'm in love

Jahaja, kom på att det väl är bäst att förvarna om att det blir en sen uppdatering imorgon! Först ska den arbetande jag fortsätta min utbildning och sedan ska jag åka direkt in till T-centralen och möta upp min kära bror för att hämta ut biljetterna till Harry P (andra gången). Bion går tio i sex, men dessförinnan ska vi äta middag någonstans i krokarna också. Detta är hans 18-årspresent till mig! Längtar, filmen är så läskigt bra!!! Hade tårar i ögonen hela tiden när jag såg den, även gåshud vid flera scener. Jag hade förstås på mig glasögonen och viftade hängivet med staven. Kan inte förstå att det här är sista filmen. Går liksom inte att ta in. Jag ska i alla fall skriva till Sf med ett förslag om Harry Potter-maraton. Man börjar tidigt på morgonen och avslutar sent på kvällen med olika tävlingar i pauserna. De som kommer utklädda ska få betala en mindre summa än övriga, jag tänker mig en 250 kr (i normala fall 300 kr). Det skulle ju garanterat bli poppis, där är jag bombis på! 





 

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0