Frederikadag!

Oh, alltid lika roligt att träffa Frederika! Så himla underbar! Vi fikade på Espresso House (årets första chai, sick hur gott det är. Chai påminner mig enbart om ettan i gymnasiet, minnen med Fellan) och promenerade runt lite i stan. Nu är jag vrålhungrig och väntar ivrigt på maten. Morbror Magnus äter här ikväll, imorgon flyttar han till Oslo. Vi kommer ned och hälsar på om några veckor, om jag får ledigt från jobbet det vill säga. Ska bli jätteroligt, har aldrig varit i Norge mer än i Trysil och en snabbis då jag bara åt glass där. Jag är trots allt 25 % norsk så det är rätt så skamligt faktiskt.

Jag stötte förresten på Maria Montazamis väskor igår inne på Åhléns! Det vore ju lite kul att införskaffa en, snygga var de minsann. Jag är verkligen hennes fan. Om jag inte missminner mig så kommer hon till Stockholm nu i september, det är ju en garanti på att jag måste träffa henne!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0