Första dagen på jobbet + mormors födelsedag!

Yeyyy, jag och mitt jobb verkar funka jättebra ihop! Den här veckan är det säljutbildning, så på måndag börjar jobbet på riktigt. Har ett bra första intryck av allt, chefen är underbar och arbetsplatsen seriös. Imorgon ska jag träffa resten av säljarna, jag kommer försås vara katastrofalt töntig men jag får försöka skärpa mig och inte balla ut totalt. Efter jobbet kom Jesper och Pontus och hämtade mig. Vi körde till Nacka Forum och köpte.... smoothies på Naked Juice Bar. Det har blivit ett begär. Idag provade jag choklad, satan i gatan så god den var! Men, Lemon Flu Fighter är fortfarande överlägsen. Lämnade även in min mobil på reperation, hoppas de kan återgälda skithögen kostnadsfritt. De frågade om den kunde ha råkat ut för fukt. Jag har ju inte tappat den i vatten eller så, men det kan vara en tänkbar möjlighet att jag legat och svettats på den en varm sommardag... Oopsie. Som sagt, svettpaddan. Efter vår lilla tur inne på the Forum så skjutsade killarna hur som haver hem mig till mormor där det var lite födelsedagsfirande (grattis världens finaste mormor!) med delar av släkten. Nu kom vi precis back och jag ska nog kolla in Canal Digitals hemsida så att jag har en aning om vad det är jag ska sälja. Ser fram emot att testa mina vingar nästa vecka!


Här jobbar jag! Ja, inte utomhus alltså men i huset till vänster!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0