Fin avslutning på helgen!

Fotografiska var jättebra! Rekommenderar det stakt till er som vill se penisar ogenerat dingla fram här och var, erektioner, kräftprydda underliv och vad som måste vara världens största manliga privata del. För er som är lite mer pryda av er så föreslås våning 2 där utställningen The invisable man håller ställningarna, väldigt proffsigt.

Nu har vi precis haft (en till) födelsedagsmiddag för mami. Jag överraskade med efterrätt, bakade en morotskaka när jag kom hem från stan. Den blev faktiskt riktigt bra, folk tog två bitar och det om något pekar väl på ett gott betyg. Nu håller jag och älsklingen på med matlådan tills imorgon, sedan är det bums i säng. Ska bli så sköööööönt!


Ja, den blev lite låg men det förtog icke dess smak!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0