Digital_girl

Har varit väldig upptagen med väldigt viktiga saker sedan sist vi hördes. Jobbet går jättebra, har redan börjat att känna mig som hemma. Som sagt så är det ju fortfarande bara utbildning än så länge, men idag kom vi i alla fall in på själva säljtekniken. Satt även och medlyssnade de sista timmarna, och jag ska avslöja för er att det sannerligen inte lätt alla gånger att hålla sig för skratt! Blev även lugnad av min nya kollega Robert att mitt första samtal helt enkelt inte kan gå sämre än vad hans första gjorde. Av ren nervositet råkade han nämligen presentera sig som Håkan från Telia. Personligen känner jag mig kolugn, men jag antar att det kommer förändras när jag väl har Greta 55 på tråden som absolut inte vill ha något JÄVLA erbjudande eller när Pelle 33 för i HELVETE håller på att laga mat till tre småbarn och inte alls har en minut över. Det gäller väl bara att ha lite is i magen (haha,fick upp en ful bild i huvudet av någon som tolkar det uttrycker bokstavligen).

Nu ska jag ringa Felliflue som antingen kokar av ilska eftersom jag inte ringt henne än, men då undrar jag varför inte hon lika gärna kunde ringa? Sen ska jag pussa lite på min stilige man innan det är dags för herr och fru Tråkmåns att gå och lägga sig. Helst innan tio-nyheterna.


Kommentarer
Postat av: xx

Alltså skrattar HÖGT till vissa av dina inlägg, du är så jävla rolig.

2011-08-12 @ 07:12:53

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0